لونکینگ همیشه “یک اصل” را حفظ میکند، یعنی سیستم نمایندگی فروش. این بهطور مداوم “سه مزیت اصلی” را در “کیفیت، خدمات و عملکرد هزینه” تقویت میکند؛ و شبکهای از خدمات بازاریابی محصولات را در سراسر جهان ایجاد میکند. مکانیزم خدمات فروش که فروش ماشین آلات، خدمات تعمیر و نگهداری، تامین قطعات یدکی و لیزینگ مالی را ادغام میکند؛ مدیریت قرارداد خدمات پس از فروش را بهطور کامل انجام میدهد. با انجام این موارد، میتواند اساساً اطمینان حاصل کند، کانال فروش بهطور فزایندهای بهبود یافته و پاسخ به آن میشود. خدمات پس از فروش سریع است. لونکینگ یک مکانیسم مدیریت فروش را راهاندازی میکند که “براساس حقایق، انجام عملیات انعطافپذیر” است؛ و بهطور مداوم سیستم مدیریت ریسک و کنترل را بهبود میبخشد تا از توسعه پایدار شرکت اطمینان حاصل کند.